Aslimermer pütürlü yemesi için daha erken bence ya, zaten bebekler normalde 6.ayda başlıyor ek gıdaya bizler tabi 5 5 buçuk aylıkken başladık ama ben şahsen 6 aydan sonra pütürlü yediririm diye düşünüyorum, buharlı pişirici aparatında pişirip çatalla ezin buharfa pişince tadıda kıvamıda güzel oluyor