dmllg Bebegimi bu aya kadar hep pispis ile uyuttum ama artik kucakta sallayarak uyutuyorum ve kollarim sirtim agriyor. 4 aylik. Atak gecer diyorlar ama cok zor. Uykulara direniyo. Geceleri cok harrketli. Hamak besik onerir misinzi
Fasulye12 dmllg Hem alçak hem de İpleri 2 yerden takıldığı için devrilmiyor. Büyük ve dayanıklı , tavsiye ederimm
Anr5155 dmllg <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/09/02/nNTL10.jpg” alt=“nNTL10.jpg” border=“0”> Biz bunu 8. Aya kadar kullandık ama 4.aydan sonra dönmeye başladıkları için tehlikeli oluyor bu yanları açık olanlara nazaran daha korunaklı kızımı yanları açık olana yatırdığımda direkt ters çevirdi hiç yatıramadım onda.
Rsc35 Artık harekelendiği için hamak beşik tehlikeli olabilir benim oğlum iki iki buçuk aylıkken bıraktım kullanmayı
Aslan2103 Ben bundan kullandim 5 aya kadar carsaf etkisi gosterdigi icin cok memnunum suandada satiyorum ama sizinki 4 aylik olmus o yuzden 1 ay anca kullanir daha buyuk bisi almajiz lazim 🤔