Aselliyamm ben doğum yapalı 8 gün oldu sezeryan olduğu için yatarken hep çekiştirdiler göğüs ucumu sonra yara oldu kanlar içinde kaldı çok acıyordu ağlayarak emzirdim. Buraya post açtım gamaston pomad ve gümüş kapak çok tavsiye edildi aldım bugün 5 ci gün çok az yara kaldı acıması geçti. Bence deneyin