Ozgeeeee28 Merhaba anneler oğlum 4 aylık geçen hafta hastalandı ve antibiyotik kullandık 2-3 gündür de poposu pişik :( antibiyotikten olduğunu düşünüyorum pişik kremi öneriniz varmı
Seherll Ozgeeeee28 sudocrem ve arkonun kucuk yesil tup seklindeki kremini kullaniyorum oda iyi geliyor bazen de kantron yagi kullaniyorum o da guzel
xdimplyy Ben hamazinc kullanıyorum ve tek sürmende geçiyor pişiği kesinlikle tavsiye ediyorum 3 aylıktan beri kulllanıyorum şuan kızım 8 aylık bize de doktor yazmıştı