Memenizi güzel kavramasını sağlayın . Bende çok çektim göğüs yarasından hatta silikon ucu da bebeğim tutmadı ama pes etmeyin zamanla düzelecek geçecek. Ağzını büyük açtırmaya çalışın ve öyle verin . Güzel tutmazsa sürekli tekrarlıyor kendimden biliyorum. Havalandırmaya çalışın kremi sürdükten sonra . Birde sütünüzü göğsünüzün ucuna sürüp gümüş kapağı öyle kapatın. Krem üstüne kapak kapatmayın öyle daha kötü oluyor. Çok geçmiş olsun.