htcdgrl benim kızım 2,5 aylıkken pelte şeklinde kan kusmuştu o kadar kötüydü ki. Hemen acile götürdük araştırdılar birşey çıkmadı. Ertesi gün tıp hastanesine götürdük burnundan hortum saldılar midesinde kanama var mı diye. Ama çok ağladı burnuna sokarken doktor bile ağladı😢 hiç kanama gelmedi midesinden de. Kan sonuçları da temizdi röntgen de temizdi. En son gastroentoloji doktoru geldi göğsümü inceledi çok küçük çatlaklar var sen bile farketmemişsin onlar kanamış bebeğin o kanı yavaş yavaş yutmuş içinde birikmiş birden atmış dedi. Sizin çok azmış bizim bildiğin pelte şekilde çok fazlaydı