AysnrUraz benim dikişlerimde öyle bir şey olmadı , kesin gitmelisiniz bence. İçeride parça kalmış mı tamamen temizlenmiş mi ona bakıyorlar. Smear testi de aldı benim doktorum. Doğum yaptıktan sonra 3.gün muayene oldum bir de 40 çıktıktan sonra muayene oldum.