marscicegi Amerikan kapı diye geçiyor sanırım bizdeki ahşap kapılar ,kendisi boyayan var mı çok zor oluyor mu boyaması yapan varmı kapı boyası
Duyguseli_12 marscicegi ben boyadım eşimle birlikte güzelde oldu 2 kat geçtim ama evin içinde iyi kokuyor ama çocuk varsa dikkat etmeniz lazım 1 saate 1 kat attık 4 kapı önlü arkalı
marscicegi Duyguseli_12 kapınızın ne tür oldugunu nasıl anladınız ben Amerikan kapı diye düşünüyorum anladığım kadarıyla,bide rengini nasıl ayarladiniz ne malzeme kullandınız zahmet olmazsa yazvierseniz bana
Duyguseli_12 marscicegi ben şuan hatirlamiyorumda eşim biliyor oda 1 saate işten gelicek o gelince sorar tedayli anlatırım cnm sana kapınin türü ne bilmiyorum yazarım ben size yine