plajterligi beyazleblebi şşş işi bilcen bu dönemde 😎😉agshsjsj ekonomi bizi bu hale getirdi yoksa gönlümüz bol 😂
beyazleblebi plajterligi ama cidden çeyrek getirenleri alıp koyuyorum kutuya, gecen 200 Luk 2 bin TL geldi ooo oldum djdjxj
minikoglummmmm uynakbalina o zman çeyrek götürürdüm çünkü bizim tarafta karşılıklı oluyor yardım amaçlı çünkü bu takılar
Asyabuse uynakbalina asla para takmam takıcapım para kadar dolar altın bişey takarım ki sıra bana gelince onlarda öyle taksın 200 lira taksam o da bize 200 takmıştı deyip o kadar getiryolar 10 sene sonra valla 10 dolar tak gerekirse
plajterligi beyazleblebi halbuki çeyrek daha pahalı işte algı yaratma budur😂 bence taktik mük bundan sonra bizde böyle isteyen beni düğüne çağırabilir altını kendime alır millete para takarım ahjsjs
Mavileo uynakbalina yanlış anlamayın ama sünnet düğünlerimi oldum olası sevmem işi ticarete dökmüşler. Siz yakın akrabam diyorsunuz maddi durumuza göre takın.
uynakbalina Mavileo mevlütte olsa takı takıyorlar valla rahmetli kardeşime mevlüt yapmıştık yinede takı gelmişti