Y_oo yürüteç almam aman doktorlar önermiyor dedim almadım eşim almış gelmiş kızımı iş yaparken belli saat aralığında koydum ve hem ben rahat ettim hem kendisi eğlendi. Bir yaşına bir hafta vardı yürüdü zaten.
Normal bir yürüteçti markali değil 😊 birkaç ay kullanılıyor zaten