Kek yapacaktım kabartma tozlarının hepsinin paketleri şişmiş. Daha da yeni aldım son kullanma tarihlerine de uzuuun bi süre var. Ev çok sıcak diye kilerdeki dolaba koyuyodum nem alma şansları da yok. Hepsi bi yerde duruyo karbonat vanilya falan ama sadece kabartma tozlarının paketleri şişmiş neden olur ki? Kullansan bi sorun olur mu. İsminin hakkını verip durdukları yerde kabarmazlar herhalde dimi 😅