pembeayakkabilikiz bende alerji durumundan başta çok korkmuştum bazı şeyleri deneyimlerken hafif döküntüler oluyordu özellikle ağzı kenarında, bu durumu doktorumuza sorduğumda alerji diyebilmek için yüz şişliği veya fazlaca döküntü olması gerek dedi, pişik olması ağzı kenarında pütürlenmeler alerji değildir vücudu alışınca geçer alerji demek için daha çok reaksiyona ihtiyaç var dedi bence doktorunuza danışın bu durumu