15 gün önce dogum yaptım dikişlerim cok fazla idrarımı yaptıgım yer agrıor çişimi yaparken yanıor sanki dün doktora gittim hersey normal dedi iyileşior sanırım ama içim hala rahat degil azıcık ayakta fazla dursam alt tarafım yanıor idrarımı yaptıgım yerde bsey varmıs gibi agrıor nasıl iyi olacam ben artık kafayı yicem ya aglamak üzereyim ya