Melikeeerabia Kızlar 2 yaşında kızım var motorla gezmek istiyoruz binen var mı çocuğu nasıl bindirip koruyorsunuz
beyzzsenturkk_ Melikeeerabia biz biniyoruz😂😂😂 doğurana kadar da binmiştim şey ana kucagına takıyorum dışa dönük öyle kısa mesafelere markete falan gidiyoruz bayılıyo motora rüzgarlara cıldırıyo
fatmaa37demir Melikeeerabia dogurana kadar motora bindim🤣 şimdi 11 aylık kanguraya takip biniyorum. Çok uzun olmayacak şekilde maks. Yarim saatlik yerlere gidiyoruz. Aşırı seviyor herkese el sallıyo🤣🤣
Melike37 Melikeeerabia bende dogurana kadar bindim bebeğim 2 aylıkti ilk bindiğim de simdi 15 aylık coo seviyor
Fasulye12 Melikeeerabia çocuğunuza gerekli ekipmanlı taktıktan sonra , çok uzak olmayan yerlere ve trafik de güvenliyse gidilebilir. Yaşadığım ilçede çok var, adam sadece kendine kask takmış , arkada karısı çocuğu Allah’a emanet
Melike37 Melikeeerabia yok ortamiz da oturuyor su an 14 aylık ben kendimi bildim bileli motor vardı evlendim gene motora biniyoruz ortamiz da gidiyor geliyor 🤣
Baybars02 Melikeeerabia doğurana kadar bindim utanmasam doğuma da motorla gidicektim 😅 ama oğlum 19 aylık hiç binmedim binememde yani tehlikeli geliyor artık bilmiyorum. Belkide bizim motordan kaynaklı 🤷🏻♀️
Mavileo Melikeeerabia çocuğa da ekipman kask dizlik ceket gibi giydirecekseniz olur. Geçen gün bir çift gördüm anne takriben 1 yaşında kızıyla motora binmiş uyuyordu bebek üstünde sadece zıbını vardı annede de kask yoktu sadece baba takmış. Kimseyi yadırgamak istemiyorım ama hiç güvenli bir ulaşım değil hele ki Türkiye de motor sürücülerine hiç saygı duyulmuyor motora çok binmiş biri olarak söylüyorum. Kısacası çok tehlikeli bindirmeyin derim.