Arkadaşlar 37. Hafta doğum yapmıştım bebişim 1 hafta küvezde kaldı. Dün de sarılığımız 19 çıkmıştı ışık verdiler. Bugün çok şükür 9 a düştü taburcu olduk. Yarım saatte bir emzir dedi hemşire fakat ne yaptım ne ettim mememi almadı uyuyor sürekli hastanede almıştı halbuki memeyi 🤦🏻♀️ Aventin biberonunu almıştım anne meme ucu şeklinde ucu ona sağıp veriyorum karnı doysun sarılığı artmasın diye iyimi yapıyorum sizce. Onu hemen kavrayıp içiyor. Şu anki amacım meme almasından ziyade kilo alması ve sarılığının artmaması 😔 20 ml anca geliyor zaten bende onu veriyorum sağıp iyimi yapıyorum sizce yeterli olurmu tek emzirmede 20 ml. Beni bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🏻