Kızlar selam 2,5 aylık bebeğim belli bir hizadayken göz teması kuruyor mesela yatar pozisyondayken ben üstünden bakınca ama yakında olunca kurmuyor bakmıyor bana mesela yandan yanına yatınca. Normal mi bu durum yoksa gözlerinde bir sorun olabilir mi ?