_tuuggcce_ banyo suyu için sıcaklık ölçer alın . oda ısısı 22-24 derece arasında, suyun sıcaklığının ise 36-37 derecelerde olması lazım yaz kış idael olan budur . Evinin sıcaklığı idael odayı ısıtmana gerek yok direk 5 dk ıcınde yıka zaten yenidoğan cok uzun tutmana gerek yok ve her gün yıkatabilirsin havalar hem sıcak hemde nemli .. kışın yıkarkende odayı önceden ısıt