BaranOgur Merhaba Bebeğim 31. ayına yakın. İki aydır İkea lazımlığını küçük tuvaleti geldiğinde kullanıyordu. Büyük tuvaletinden korkuyor. Daha fazla bekletmek istemediğim için tuvalet eğitimini hayırlısı ile başlattık. 👶🏻🤲🏻
2kiz BaranOgur beze bay bay şarkısıni dinletip büyük ve küçük tuvaletine baybay yapıyorduk biz kızımla
BaranOgur 2kiz ; Teşekkür ederim. Bende deneyeceğim çünkü küçük tuvaletinde bir sorun yaşamayacağımı biliyorum. 🤲🏻
BaranOgur #durumguncellemesı Bugün 2 hafta oldu. Büyük ve küçük tuvaletini lazımlığına yapıyor. Gece uykusunda iken bez kullanıyorum.