BaranOgur Merhaba Bebeğim 31. ayına yakın. İki aydır İkea lazımlığını küçük tuvaleti geldiğinde kullanıyordu. Büyük tuvaletinden korkuyor. Daha fazla bekletmek istemediğim için tuvalet eğitimini hayırlısı ile başlattık. 👶🏻🤲🏻