Usnac1995 Ben bu attığınız pandanın aynısını kullanıyorum hiç memnun değiliz eşimle.. Keşke biraz paraya kıyıp daha iyisini alsaydık dedik çoğu zaman.. Hatta önümüzde yaz değiştireceğiz 2.yaşına girince.. Eksilerini yazayım.. Aşırı kaba bir bisiklet hiç bir yere sığmıyor.. Katlanmıyor arabaya vs bir yere koyamadığınız için uzak bir yere götüremiyorsunuz.. Sürüşü berbat.. Aşırı zor.. Bazen sizin kontrolünüzün dışında sağa sola kayıyor.. Ve malesef bebek haraketlendikçe düşme riski var.. Oğlum üstündeyken 1kez kendini devirdi ve düştü.. Ve bu snler içinde oldu.. Tek artısı sesli ve figürlü olduğu için oğlumun ilgisini çekiyor..