melike567 3 yaş 4 aylık, herşey daha da kötüye gidiyor 🥹 Bazen keyfi yerinde mis gibiyiz bazen olur olmadık şeylere sinirlenip ağlıyo 😂 Mutfakta lavaboya tırmanıyor, ocakla oynuyo yakmayı da öğrendi. Evde suyu, gazı kesip yaşıyorum resmen. Çamaşır yıkamak bile eziyet, bardakla makinenin suyundan alıyo 😂😂 Böyle postlar görünce biraz rahatlıyorum demek ki bende değil sıkıntı deyip