Aysenur_kacar Göğsümün birinde acayip bi ağrı var sertlik var sağıyom bi düzeliyor sonra ki gün yine aynı sağınca da komple gitmiyor yani napacam bilmiyorum birde o göğsümden çok sütte gelmiyor öbürüne göre az geliyor
Wanderlust Aysenur_kacar mastit olmussunuz ilik dusta elle sagim deneyin ilerlemesin antibiyotiksiz gecmez ilerlerse ates vs yapiyor sik sik sagim yapin tikanikliktan sut cok gelmiyor acmaniz gerek
Aysenur_kacar Wanderlust mastit için erken değil mi ben yeniyim daha bebeğim bi aylık bile değil sürekli de emziriyorum
Tosbaninannesi Aysenur_kacar zatn ilk o zamanlarda oluyor bebeğin cenekaslari zayıf diye bol bol emzr ve banyoda sıcak suyla masaj yap göğüslerine ise yariyo
Wanderlust Aysenur_kacar zaten mastit bebek kucukken olur tam kaslari gelismedigi sutu bitiremedigi icin biriken sut tikaniklik yapar