Zeyneppppp benim bebiş doğduğundan 1 hafta sonra gezmelere başladım ben dışarıda uyuyordu başka yerde de öyle tatile bile götürdüm,hep dışarı çıkarttım. Alıştığı için sanırım pek problem yaratmıyor. Ama mesela akşam uyku saati geliyor 10 gibi başka yerdeysek mızmızlanıyor benim kucağıma gelince direk uyur. Öyle de uyumayacağı tutarsa mesela ben piş piş açıp yarım kundak yapıyorum kendi kendine uyuyor. Pusete yatırıp hafif sallayabilirsiniz kundak yapıp piş piş eşliğinde 🌸