Ygzefe Önerileriniz üzerine aldım bir hevesle eve geldim . Sonuç hüsran 😭 öğürüyor almıyor. Daha sonra tutma ihtimali var mı peki şu an daha 37 günlük
Sayalca Ygzefe bende öneri üzerine almıştım. Benimki de tutmuyor öğürüyor Bi kez üsteledim kustu. Artık kaldırdım rafa.
akillibidikcgty Ygzefe öncesinde nuk marka emzik verdim çok güzel tuttu,avente heves ettim aldım ama tutmadı ucu uzun olduğu için kusacak gibi oluyor,bence nuk deneyebilirsiniz
_07cinarhsn Ygzefe bende ilk emxik verdiğimde ogurdu vermem emmese de olur dedim kaldırdım ama eşim emzikli çok severim ben bidaha verelim alır belki ddi aldı da ilk wee almıştık sonra yanaklarina iz yapınca avente geçtik onu ilk verdiğimde de ilk bi itti sonra aldı ama
Ygzefe Sayalca off yaaa neden ama neden. Niye bebekten bebeğe bu durum değişiyor. Başka ne deneyeyim yuvarlak olanlardan mı alsam acaba ama sanki onu da tutmaz gibi geliyor :(
Pembis Almayan almıyor valla emİk benim kadar çabalayan yoktur ama tutmuor belki de yapı meselesi zorlamamak kazım
yakaignesininannesi Ygzefe aynı emziği benim bebeğimde almadı, piyasadaki en iyi emzik diye aldım ama hüsran, ögürüyor Benim de bebeğim
Ygzefe yakaignesininannesi off ya damaklı bir emzik vardı onu tutmuyor ama en azından öğürmüyor ama bunda resmen öğürüyor çocuk kusacak gibi oldu
mom0989 Ygzefe nuk damaklı dene canım. Tutma ihtimali daha yüksek benim kızımda tutmuyordu denedim emzikleri nuku tuttu. Kurtarıcı emzik uykuya geçişlerde fln.
mom0989 Ygzefe canım günde bir kaç dakika dene hemen tutmuyor zaten. Benim kızım da tutmuyordu diliyle itiyordu günde bir kaç kere o çıkardı ben kibarca geri koydum bir kaç dakika tuttu attı derken bir baktım ki tutmuş. Emzirdikten hemen sonra da deneyebilirsin. Ya da ağladığında