Miniğim idrar yollarından enfeksiyon kaptı. Pembe lekeler gördüm idrarıda koyuydu antibiyotik verdi doktorumuz 1 hafta kullandık 2 gün sonra tekrarladı birde 4-5 gündür günde 4-5 kere kaka yapar oldu dün gece ağız dolusu kustu çok fazla tekrar idrar vereceğiz bugün ama çok endişeliyim bu durumu yaşayan varmı korkmalımıyım çocuğumun acı çektiğini düşündükçe ağlamamı durduramıyorum 😔