Kızlar biz 4 aylığız tam. Ama ⅘ gündür içmiyoruz öyle ağlamak istiyorum. Ne güzel her öğün içerdi. Sizinkiler ne kadar içiyor ve ne sıklıkla? Ben mesela 120-150 yapıp içtiğinde 4 saat sonra versem asla bitirmiyor 5 saat sonra falan verince bitiriyor. Mesela sabah 11 da120 yaptım ama 50 içti 😞