Pinkbery Kızlar bebegmn yuzunde cıktı bu. Gece birsey yoktu yatırırken sabah gördüm ve hala gecmedi. Sizce ne yapmalıyım nedir bu?? Doktora götürsemmi😟😟 https://resmim.net/f/AdXwqc.jpg
Durununannesi23 Pinkbery bana da bişey ısırmış gibi geldi eğer farklı bişey yiyip alerji olmadıysa ben ısırığa benzettim
Eylul2018 Pinkbery alerji net bi şekilde söylüyorum bişey dokunmuştur benim kızımda böle oluyor kendiliğinden geçiyor sonra şampuandan BİM’e oluyor bazen
Pinkbery Senayy 1 yaşında canım. Herzamanki yediklerini yedi😟 ekstra bısey vermedim. Ama ek gıda durumuna benzemiyor sanki ya
Muhkub2016 Su çiçeği içi dolu küçük sivilcler şeklinde olur bilidğim kadarıyla. Bu ya alerji ya da böcek ısırığına benziyor. Yayılırda geçmzse doktora götürn
Pinkbery Muhkub2016 bende öyle biliyorum canım ama burda okudugum bazı postlardan dolayı tereddüte düştüm. Tşk ederim yanıtın icin. Takipte kalıcam🙏
Pinkbery Eylul2018 valla herzamanki şeylerden yedi Ogün ama sadece dısardaydık köfte verdim onada bitane. Belkide o yaptı bilemiyorum. İnş dediğin gibidir dikkat edeceğim. Sağol yanıtın icin🙏
Muhkub2016 Pinkbery dışarıda köfte yediyse içindeki bilmediğin herhangibir baharat vs. Alerji yapmış olabilir cnm
Eylul2018 Pinkbery işte dediğim gibi farkında olmazson bişey yer hemen kızarır Benim kızımda öyledir omdan biliyorum
Pinkbery Muhkub2016 sinek ısırıgı çıktı canım. Kızarıklık tamamen gecti ve ikitane yanyana ısırık yeri var 🤦🏽♀️ Allah beterinden saklasın ne diyim:) tşk yanıtın için