Selam kızlar
1 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum fakat ikili sistem bebek arabasına geçeceğim için bu arabayı elden çıkarmam gerekiyor. Kullanıma bağlı deformeleri vardır. Tertemiz mükemmel diyemem. İlgilenenler için yardımcı olabilirim. Görsel ekleyemedim.