Merhabalar arkadaşlar 3 ay 11 günlük oğlum var kilosu şuan 6200 dolapta aptamil mama var mavi kutuda ilk doğduğu gün almıştık doymuyor sanıp 1kere verdim 30 cc acaba onu içirsem mi diyorum memeden kesilir mi yada geri memeye dönmek istesem mama ister mi