Ay lütfen birşey deyin, kızım 2 yaş tam. Babasını önceden aşırı çok seviyordu oyunlar oynar, saklambaç oynardı her etkinliği yapardı. Ben bir ara köye gittim ve 1 ay kaldım 22 ve 23 ay arası. Eşim almaya geldiğinde eşime hiç gitmedi neyse 2 haftaya alışır dedim fakat ben geleli 2 aya yaklaştı. Hala eşim yaklaşsa ağlıyor. Mesela geçen gün ablamlari birakmaya gitti eşim kızımı da gönderdim. Dönüş yolunda bildiğiniz sırtını babasına dönmüş ve hiç suratına bile bakmamış artık adamın da zoruna gidiyor birşey de yapmadı eminim yani çok sever öper koklar el üstünde tutar kızını sürekli markete parka götürür oyuncak alır ama ne bileyim bu sendrom gibi birşey mi? Düzelir mi? Lütfen içimi rahatlatın.