Themhrmom çok pisironce çıtır oluyo
5 bardak un 2 bardak ılık su 1,5 tatlı kaşığı tuz 1 tatlı kaşıgndan bira azı sirke(çıtır istemiyorsan sirke koyma)
Yogur 8 beze yap aç büyükce sonra yağla ben ince incecik şeritler halinde kesip rulo yapıyorum gül böreği gibi sarıp buzluğa koyuyorum 8 inide uapiyorm aynı şekil sonra çıkarıp tabak büyüklüğünde açıp pisiriyoeum. Çok çıtır istemiyorsan 1 bardak ılık süt 1 bardak ılık su koy böyle uapan tarifler de vardı