zeynepsalgar12 Kızım yazın doğdu ve haliyle pişikte olmuştu.. neler kullandım, bezler değiştirdik ama ZEYTİNYAĞI BİREBİR kesinlikle bizde etkili oldu her altını açıp kapatmada sürdüm iyi geldi.. dene derim👍🏻 Çok geçmiş olsun🙏🏻
Ahanife KereMini1 hamazinc çok iyi bir krem tavsiye ederim bizimde böyle olmuştu sizin gibi 1 aylıkken falandı doktor hamazınc yazdı geçti bu kadar ilerlemedi bizim tabi Tekrarlarayan pişiklerde alerji vs olabilir araştırın derim geçmiş olsun kuzuya inşallah geçer bir an önce
Mayisbebesi KereMini1 ahh kıyamam ya.canim benim kızımda bir ara pişik oldu bu kadar olmasa da baya kötü olmuştu hakiki sarı kantaron yağı sürdüm çabucak iyileşti.
Mayisbebesi KereMini1 canım zeytinyağı bence tercih etme çünkü her zeytinyağı cilde sürülmeye uygun değil kimi yağların asitiı fazla oluyormuş bebegine daha çok zarar verebilir zeytinyağını sürülmeye uygun olduğundan eminsen sür.ama tedavi etmez en fazla nemlendirir
gokalpkus Deletedmom772 bende dinlemedşm hslada yıksrım üşenmem hava soğukmuş hasta olurmuş nsfile. hemde ilerideki tuvalet eğitimine katkısı olacağını düşünüyorum ben
zeynepsalgar12 KereMini1 pişik olunca sürdüm geçti 1 hafta daha devam ettim sürmeye o gün bu gündür Allah’ıma şükür bir daha olmadı🙏🏻 Kızım ilk doğduğunda olmuştu bu şu an 4.5 aylık🧿♥️
Mtsz4334 KereMini1 çok fena olmuş 😔 Ya kıyamam en iyi deri kremi travazol ve sudocrem mutlaka kullan bi kaç güne geçer inşallah sanki yediği birşey alerji yapmış gibi
nazo58 KereMini1 Travozol cnm birebir ilk sürüş te bile fayda sağlıyor.. Bezden çok ıslak mendil etki ediyor pisige ne kullanıyorsun bilmiyorum ama.. Bi sure ıslak mendil kullanmasan iyi olur hic bi şey olmaz kuzuya yıka en sağlıklı si.. Sonrasında losyonlu ya saf ıslak mendil kullanırsınız. Geçmiş olsun..
Esracim KereMini1 canım bu oğlunun poposumu. Çocuk çok kötü olmuş bence bezle alakali. Bezi değiştirdin mi. Birde hematen ve mantazol karıştırıp sur iyi gelir. Ama en önemli tavsiyem doktora götür
Dorukhicyilmaz Bizde de aynı problem oldu 1 ay 8 gunluguz doktor madefix merhem verdi 2 günde geçti sizede geçmiş olsun 😕
Hmdk KereMini1 canım benım benegımde aynısı oldu hemen eczaneden hamazinc diye bi krem var onu al sabah ögle aksam üç kez sür ıkı gün içinde gececek. Güven bana aynısını yasadım