Guldenn
Bebe bisküvisi hiç önerilmiyor, süt ise kansızlık ve iştahsızlık yaptığı için iki yaşına kadar önerilmiyor. Kansızlık deyip geçmeyin bir çok sıkıntıya sebep oluyor. Anlıyorum çok zor ama biraz daha sabretseniz bebeğinizin sağlığı için çok iyi olur.