Elfyrn bende bebeğimde olmaması için emzirme sonrası kaynamış ılımış sudan 1 çay kaşığı verdim çok şükür bişey yaşamadık. su içirme diyen doktorları dinlemedim açıkçası. görümce hanıma da söyledim dinlemedi pamukçuk oldu damla mı ne vermiş geçmiş ama yine olmaya başlayınca dediğime uydu bir daha da sıkıntı yaşamadı. en azından 2 aylık olana kadar 1 çay kaşığı günde ister bir kere ister 2kere verdim. 5 aylık hala su içiyorum azıcık