lilamor arkadaşlar bebeğim 2 ay 25 günlük beslenme alışkanlığı değişti sanırım , anlamaya çalışıyorum, ilk bebeğim sizler 3 aylık bebeklerinizi ne sıklıkla besliyorsunuz.
beyzacmvrc lilamor dün tam 3. Ayımız doldu canı ne zaman isterse belli ediyor zaten bazen.saatte bir bazen 3 saatte bir Gündüzleri sık emziriyorum gece de bebeğim uyuyo bile olsa kendim uyumadan emziriyorum onu 12-1 Gibi uyanmıyor zaten uykusunda emiyor. Sonra yatiyoeum illa gece uyanıyorum tekrsr emziriyorum ne zaman uyanırsam Gece uyandirmayin diyorlar uyku düzeni oluşsun diye ama icim rahat etmiyor benim uyanmadan emiyor uykusu dağılmıyor devam ediyor uykusuna emerken. Gece bazen 3-4 de bazen 6 gibi kalkıyorum Ben kalkamazsam.bebegim gece kendi uyanıyor 5-6 gibi emmeye
Hiilyuss lilamor gündüzleri ne zaman isterse emziriyorum gece de kendi uyanıyor 2 saatte bir emip uyuyor 2 ay 26 günüz
Ozturkkk lilamor merhaba, 2 ay 11 gunluguz bugun. Gunduzleri 2 saatte yada 3 saatte bir emiyor. Gece 2 saatte bir kesin uyaniyor emme islemi bittigi gibi yatiriyorum kendi yataginda uykuya devam ediyor. Ama bazi geceler 3 saatte hatta 4 saatte bir uyaniyor. Geceleri uyandirip uyku duzenini bozmak istemiyorum aciktiginda kesin belirti veriyor zaten boylelikle uyku duzenini kendi kurmaya basladi
Umisko lilamor ilk 2 aydaki gibi deli gibi aranmıyor , ben teklif ediyorum 1.30 2 saatte bir , gec e gündüz kavramı oluştuğu için gece uyandırmıyorum sadece 2 göğsü de verip doyduğundan emin oluyorum yatmadan önce
lilamor beyzacmvrc @Hiilyuss aslında sıkıntım şu saatlerdir uğraşıyorum bebekle cevaplayamadım. gündüz emmek istemiyor göğsüme yaklaştırınca çığlık çığlığa ağlıyor. çok zor sakinleştiriyorum. ama gece böyle bi sorun yok gece emiyor. ne yapıcam neden böyle anlamadım. 😞
lilamor Ozturkkk merhaba uykumuzda sıkıntı yok biz açlığı tokluğu karıştırdık beni emmek istemiyor neden böyle olduğunu bulamadım
lilamor Umisko evet ilk iki ayok aranıyordu dört beş gündür aranmıyor doymuyor sanıyorum üçüncü yada dördüncü saatte acıkıyor takip ettiğimde ondan da emin değilim ki ağlaması durmuyor yada emmek istemiyor. çözemedim çok ağlıyor 😞😞
lilamor Hiilyuss hepsini yapıyorum uykudan keyifle uyanınca veriyorum yine çığlık çığlığa ağlıyor emmek istemiyor 😔
Umisko lilamor kaçıncı haftadasınız ? 4. Ay beslenme ve uykuda gerileme oluyormuş ? Başınıza gelen bu olmasın ? Bizde üçü yeni bitirdik henüz emmede olmasa da uykuda çok cidd fark etti , uyumayı reddediyor
lilamor Umisko 3 ay bitecek dört gün sonra. aç bırakıyor kendini açkende ağlıyor emmeyi reddediyor doyamadığı içinde sürekli ağlıyor 😞😞 ne zaman düzelir ne kadar sürermiş bilginiz var mı.
Umisko Bu ayın içerisinde biter diye düşünmüştüm , beni herkes 4. Ay için uyarmıştı , benimkinde de uyku reddi var şuan bu ayın bitimiyle düzelecek inşallah , sizin benden az kalmış :)