busra1207 Hanımlar merhaba bebeğim 14 aylık . Rutin olarak D vitamini(Ocean) kullanıyorum . Ek olarak kan ölçümlerimiz sınırda olduğu için demire (bestron) devam ediyorum . Kullandığınız B12 ,çinko ve balık yağıyla ilgili marka önerileriniz var mı acaba ?