Kızlar Benim bebeğim 4 Ekim doğum günü evde 3 5 kişi çağırıp yapmayı düşünüyorum ama bu ilk doğum günü güzel olsun hatırası kalsın istiyorum. Elbise almadım henüz ufak hediyelik olarak da bişey düşünmedim süsleme konusunda da bir fikrim yok sizler bana yardımcı olsanız burda fikir alışverişi yapsak ☺️❤️