Keremim02 Afedersiniz çok Çişim var gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum çok az birşey geliyor, Enfeksiyon mu diye merake ettim ama yanma kaşıntı ağrı batma koku vs yok. Erken gebelik olabilir mi Test mi yapsam böyle birşey oldu mu sizdede??
Myagmurr Keremim02 tatilsen geldiyseniz deniz havuz falan enfeksiyon olabilir sistit oluyorum bende devamlı sizin dediğiniz gibi.. ama hamileliktede devamlı böyleydim😀 ama 1 haftada bu kadar belirti olmaz çünkü daha anca yolda oluyor yani kese bile olmuyor 1 haftada ama yinede döneminiz geciktiyse test yapmakta fayda varr
Birevladaemanetci Keremim02 doktorum bana enfeksiyon için illa belirti olmasına gerek yok demişti yanma batma koku vs olmadan da enfeksiyon geçirebilirsiniz bide tatilden gelmişsiniz belki enfeksiyondur diye düşünmüştüm daha önce korunuyorsaniz
Keremim02 Hiilyuss yok 2 yaşında oğlum var Tatilden yeni 1 haftadir geldim koruma vs yapmadim Acaba Bu kadar erken zamanda gebelik olur mu
Hiilyuss Keremim02 gebelikte olabilir. Yasadıgım için söylüyorum idrar torbası mesena sarkması oldugu zaman da oluyor bi belirtilerine bakın isterseniz
Erdemalp Keremim02 tatilden yeni geldiyseniz idrar yolu enfeksiyonu da olur. İlk zamanlarda yanma koku vs yapmayabilir. Kendimden biliyorum. Şüpheniz varsa test yapin
Keremim02 Sekeranne4 yazmayı unutmuşum Uygulamaya bile girmek aklıma gelmedi , şimdi 14+5 hamileyim 🥹🥹🥹
Keremim02 Sekeranne4 ama şöyle soylim enfeksiyon dan sonra test yaptım negatifti 13 Eylül son Adet tarihi postu da 2 Eylül de acmisim