drydnzzkrknn Gamze225 Ben Chanel kullanıyorum çok ta seviyorm. Nişanlıyken eşim arkadaşından istedi Amerika dan getirmişti orijinali artık o zamandan beri bunu kullanyrm tabi artık çakmasını 😁
Melis1706 Gamze225 13 yildir avon incandessence kullaniyorum valla saatler gecsin esim hep kokun hic gitmiyor der saclarima falan sikarim genelde kalici oluyor.denize girerkende sktm gecen gun bir insan denizde bile parfum kokabilir mi diyordu😄
Gamze225 drydnzzkrknn artık orijinal parfüm almak gerçekten hayal oldu o kadar çok artmış ki fiyatları hangi markayı kullanıyorsunuz
Gizemg42 Gamze225 bende incandessence kullanıyorum kaliciliği ve kokusu çok güzel avon ürünleri satıyorum bu arada ilgilenirseniz
coffeewithgummastic Gizemg42 merhaba bişey sormak istiyorum. Avon satışlarından kazanç sağlayabiliyor musunuz? Ya da ne yapmak gerekir iyi kazanmak için? Teşekkür ederim şimdiden. 🤗
Asyaveannesi04 Gamze225 ysl libre kullanıyorum, michael kors wonderlost yada jimmy choo ama en güzeli ysl libre herkes soruyor😍
Melis1706 Gceylan ben vucut spreyini aliyorum hep onda da baktim simdi hic yazmiyor ya ilk klasik olabini kullaniyorum sarimsi top gibi sisesi