Anneler meraba 2 yasinda bi oğlum var 2 gundur tuvalet egitimi vermeye calisiyorum (aslında daha one soyluyor du cis kaka geldi diye baam tuvalete goturcegi tuttu sonrada ustune iseyerek gelince bende ay baba ya diye tepki verdim sonra korktu ve bi daha soylemedi tuvalete bile gitmek istemedi) simdi nasil davranmaliyim sizler nasıl yaptınız oyuncak alcam yaparsan gibi odul koyuyorum ama yapmiyor kac dk da bir tuvalete gotur mek lazim ben aklima geldikce goturuyorum yarim saat duruyor ama yapmiyor gecede tuvalete kaldırmalımıyım birde oturak yerine kulozet e takilan basamakli bisey mi almaliyim simdiden tesekkurler