biranne11 Ayına girince ek gıdada tadımlara başladım ama aşırı istekli. İlk çocuğum aşırı iştahsızdı emmeye daha meyilimliydi. Ama oğlum emmeye pek meyilli değil kucakta asla emmiyor yatarak emiyor ama vermesem emmez yani. Yanında yemek yiyemiyorum öyle ağlıyor ki yemek için. Yedirmeyi ilerletsem emmeyi bırakır mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim. İştahsız çocukla başettiğim için ikincisi iştahlı olunca nasıl yol alacağımı bilmiyorum😅
tekbasimabakiyorum biranne11 hayır bırakmaz merak etmeyin. Tadımlara çoğu kişi beşinci ayda üç gün kuralı ile başlıyor. Yoğurt verebilirsiniz, karpuz, kavun
Araseymen biranne11 benim kizimda 5 ay 8 günlük 1 corba kaşığı yoğurt bazen 1 corba kasigi kadar patates havuc kabak haslayip yediriyorum.bizle masaya oturursa ona uygjn bise varsa veriyorum yoksa yoğurt cikartip yediriyorum benimkide atılıyor istiyor.
minikmucizem34 tekbasimabakiyorum karpuz kavun için çok erken onların şeker oranı yüksek tadım için uygun meyveler değil yoğurt kök sebzeler elma armut muz vs
biranne11 tekbasimabakiyorum Yani ne kadar yiyiyorsa o kadar vereyim mi ? Yoksa en fazla 1 yemek kaşığı mı
biranne11 Araseymen Evet bende denedim yumurta felan değilde yoğurt patates havuç gibi şeyler. Ama öyle istiyor ki vermeyince ağlıyor istediği kadar vermelimiyim yoksa bir sınırı olması gerekiyor mu ? Örneğin 1 yemek kaşığı
Araseymen biranne11 canim ben daha küçük die cok fazla vermiyorum yani 1 yemek kaşığını gecirmiyorum.biz kahvaltiya devam ediyorsak yada akşam yemeğine hala istiyorsa eline salatalik elma gibi seyler veriyorum oyalaniyor.
tekbasimabakiyorum biranne11 evet yediği kadar veriyorum ben. Sevdiği şey olunca dolu bir kase yiyor sevmediği şey olunca üç kaşık 😁