Kızlar bebeğim 4 aylık bebek arabası normal araba sevmiyor bebek arabasında sürekli mızmızlanıyor ağlıyor kucağa gelmek istiyor doğduğu günden beri alışmadı hiç uzun durmuyor. Sizlerinde böyle zamanları oldu mu sonradan alışır mı acaba hiçbiryere gidip gezemiyoruz. Bebek arabasında gezip uyuyan çocuklara çok özeniyorum