nkizilates Ya bana da doktor öyle dedi. Sağlık ocağına da sordun zaten bu aylardan itibaren çocuklarda 300-400 gr kilo alımı normalmiş. Günde kaç kere meme reddi oluyor, emerken çok zor odaklanıyor, en ufak bi seste emmeyi bırakıyor ve artık hareketliler. Ne bu doktorların mama merakı ben anlamadım ya. Emzirme sıklığını arttırın ben öyle yaptım her fırsatta tıktım ağzına. Gece uyurken dürtüp emzirdim. Biraz toparladı