Hira Merhaba arkadaslar sizlere bi danisicam yada daha basina gelen varmi acaba 4 ay22 gunluk kizim iki gundur sol koltuk altimda agri vardi ve bu agri koluma vuruyordu bugun o agri sag tarafima gecti en erken pazartesiye randevu alabildim ama yinede sizlere sormak istedim acaba başına boyle bisey gelen oldu mu simdiden teşekkür ederim
Mltmokty Hira bende ağrının yanı sıra şişlikte vardı 15 günlüktü kızım hemen doktora gittim emzirmekten kaynaklı yağ bezesi oluştuğunu normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi ve geçti çok şükür ama siz gene de muhakkak görünüm doktorunuza.
Elff Hira benimde ara ara bi sağ bi sol ağroyor hatta arkadaşın yazdığı gibi beze vardı korktum randevu aldım iki gün sonra doktora gittim bulamadım bezeyi gitmiş diyorum burdaydı ama artık YÖK ara ara ağrıyor gene ama geçiyor
Hira Mltmokty pazartesi gitcem canim ihmal etmeye gelmez cunku boyle seyleri ama yinede sizede tesekkur ederim cvp verdiginiz icin 😊
Hira Elff aynen benimde dun koltugumun altinda bsey vardi korktuk aksam tekrar baktim ve yoktu bugunde sag kolum ağrımaya basladi