direnim_ ay o kadar zor ki o sancı insanın takati kalmıyor.. Eczaneden hemennn gripin al 2 3 tane evde de bulunsun bana dua edeceksin adeti kesmiyor hiçbi zararı yok sadece ağrı denen bşy bırakmıyor ben her ay onunla ayakta kalırım kesmediği için de tek kullandğm o.. Doktorm önermişti😊
Onu tüm şekilde yutamazsın zor olur açıp içindeki tozu boll suyla yut 20 25 dk ya geçer ağrın