Benim bebeğim de yeni çıkarıyor 1 gün 37 38 derece ateşi oldu duş aldırdım bir kaç kez ve çoraplarını limon suyuna batırarak ayaklarına giydirdim sonra düştü ateşi diş etleri için de karanfilli zeytinyağı yapmıştım onu veriyordum doktorumuz tetagil verdi diş granülü onları uyguluyorum elimle, gazlı bezi ıslatıp buzlukta bekleterek diş kaşıyıcı gibi verebilirsiniz