kimekonusuyorum_1 Arkadaşlar bu 4. Ay atağı sonrası çocuğumun huyu suyu değişti sürekli ağlıyor sinirleniyor. Özellikle uyutacağım zaman kriz çıkıyor ne ağlıyor ne ağlıyor aman allahım.. Düzelir mi zamanla sakinleşir mi bu durumu yaşayan var mı??