Biz kullanıyoruz oğlum 5 yasına geldi 1 yasından beri eşimin bisikletinde takılı. Bağlama aparatları var selenin arkadından monte ediliyor. Sağlam birsey cocuk kemeri var ve cocuğun ayak bileklerinde de kemer var. Nacizane tavsiyem cocugu kasksız oturturmayın. Küçük oğlum 22 aylık onuda oturttuk o biraz korktu ama sonra alıştı. Keyifli oluyor ☺️