Sabah 5 gibi balkon kapısı açık kalmış sabah yağmur yağmış
Benimde Vertigom var
Öyle bir basım dönüyor ki kuscam heryer çok hızlı dönüyor daha şimdi az sakinlesti ama sabit yatıyorum gözümle hareket ediyorum basım hareket ettiremyorum hastaneye gitmeye giyinmeye mrcalim yok o kadar kötüyüm nolur Allah rızası için evde ne yapyim şu iyi geliyor diyin sabah beşten beri çekiyorum