Uygunajda Bir ay sonra 2 yaşında olacak normal de günde bir defa kakasını yapardı bu aralar günde 3 defa yapmaya başladı bu normal mi ishal değil bu arada
Dilan21 Uygunajda normal benim bebeğimin 8 defa yaptığını biliyorum doktor kabız olmasın da bağırsaklarının çok çalıştığının göstergesi bişi olmaz demişti